  • 1. Data: 2024-07-23 11:35:56
    Temat: po niemiecku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Niemiecka uczciwosc - a fabryki Tesli pod Berlinem zniknęło 65 tys
    kubków do kawy, używanych przez pracowników

    https://wiadomosci.wp.pl/zatruta-atmosfera-w-tesli-z
    ginely-tysiace-kubkow-do-kawy-7048089493260832a

    No dobra, bądzmy sprawiedliwi - pewnie nie niemiecka, tylko turecka,
    polska, rosyjska? ukrainska, itd.

    no chyba, ze to wcale nie robotnicy podwędzili ...

    J.

  • 2. Data: 2024-07-24 01:27:18
    Temat: Re: po niemiecku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-23, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > polska, rosyjska? ukrainska, itd.
    >
    > no chyba, ze to wcale nie robotnicy podwędzili ...

    Mało Ci hejtu przeciwko elektromobilności, który szerzysz na "samochodach"?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2024-07-24 12:39:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jul 2024 23:27:18 GMT, Marcin Debowski wrote:

    ginely-tysiace-kubkow-do-kawy-7048089493260832a

    > Mało Ci hejtu przeciwko elektromobilności, który szerzysz na "samochodach"?

    Po pierwsze - wcale nie szerzę hejtu, a przynajmniej tak uważam :-)
    Czasem mogę coś sprostować, czasem złośliwie spytać.

    A powyzsze nie ma nic wspólnego z rzekomym hejtem - jakby znikły w
    fabryce BMW, to też bym napisał :-)

    Po prostu taki info się pojawiło, to przekazałem, bo ciekawe/śmieszne.

    J.

  • 4. Data: 2024-07-24 15:02:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-24, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > fabryce BMW, to też bym napisał :-)
    >
    > Po prostu taki info się pojawiło, to przekazałem, bo ciekawe/śmieszne.

    Czy Ty naprawdę już tak zdziadziałeś, że nie widzisz, że ja się tu
    nabijam i to bynajmniej nie z Ciebie?
    No dobrze, może i moje poczucie humory bywa czasami specyficzne.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2024-07-24 17:59:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Jul 2024 13:02:21 GMT, Marcin Debowski wrote:

    ginely-tysiace-kubkow-do-kawy-7048089493260832a

    > Czy Ty naprawdę już tak zdziadziałeś, że nie widzisz, że ja się tu
    > nabijam i to bynajmniej nie z Ciebie?

    Jak to mowią "ty bys nie zauważył ironii nawet jakby podeszła i
    kopnęłą cię w ... tyłek" :-(

    > No dobrze, może i moje poczucie humory bywa czasami specyficzne.

    poczucie humoru dobre, ale mogłby tak samo napisac ktos oburzony.
    Bez śmieszka trudno rozpoznać :-)

    J.

  • 6. Data: 2024-07-24 18:05:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.07.2024 o 12:39, J.F pisze:

> [...]
    > Czasem mogę coś sprostować, czasem złośliwie spytać.
    >
    > A powyzsze nie ma nic wspólnego z rzekomym hejtem - jakby znikły w

    Przecież się z konia nabija:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!