  • Data: 2005-07-19 09:04:47
    Temat: Re: Znów Telekompromitacja.......
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Jul 2005 10:25:56 +0200, gollum napisał(a):

    > To już przerabiałem. Wg nich nie liczy się dzień złożenia przez Ciebie
    > reklamacji, tylko dzień zarejestrowania reklamacji w ichnim komputerze.
    > A reklamację rejestrują nierzadko po 2 tyg. od wpływu pisma do
    > telepunktu np.

    To nie jest tak - dział olewania reklamacji po prostu nie widzi oryginałów
    reklamacji, są one wpisywane w system komputerowy, więc nie widzą jak to
    przyszło. Przy okazji faktycznie mogły zostać wprowadzone do systemu
    właśnie 16 października, ale co mnie to? I co to sąd obchodzi?

    Ja wiem, że stara dobra socjalistyczna zasada mówi, że jeżeli system obiegu
    dokumentów przeszkadza obsługiwać klientów, to należy zmienić klientów, ale
    ja nie z takich co słuchają zasad. Na szczęście prawo też nie przepada za
    tą zasadą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu