  • Data: 2005-07-18 22:44:18
    Temat: Re: Znów Telekompromitacja.......
    Od: gollum <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z ich punktu widzenia słusznie. Odpisałem Ci w poprzednim poście. Brak
    > powodów do skargi

    Wg nich. Ale wg mnie takie powody są i mam na to dowody! tyle ze wiem,
    ze dowodami to sobie moge pomachać w sądzie...

    > 1/15 tylko dla usługi powszechnej.

    A co wg prawa telekom. jest usługą powszechną?

    > Jezeli jestes przedsiebiorcą, to jedynie sąd cywilny. O 600 zł...
    > obawiam się, że sprawę można wytoczyć czysto hobbystycznie ;-( ALe
    > niestety takie mamy i prawo i sądy.

    Przedsiębiorcą w sensie osobą prowadzącą jednoosobową działalność gosp.?
    Wg prawa telekom. jestem konsumentem.... (pomimo prowadzenia dzialalnosci).

    I jeszcze jedno - w miedzyczasie zostala ze mna rozwiazana umowa na
    swiadczenie uslug telekomunikacyjnych. Odlaczyli mi telefon oraz DSLa -
    pomimo, iz miesiac wczesniej zawarlem umowe. Pomijam, ze umowa zostala
    rozwiazana w trakcie rozpatrywania reklamacji (na co tez jest paragraf),
    ale... Podpisalem juz nowa umowe (a raczej kontynuacje tej 'starej').
    Ale tylko na linie tel. Zapytalem, co z DSLem. Pani powiedziala, ze
    tamta umowa obowiazuje nadal. Wobec powyzszego moje pytanie brzmi, czy
    mieli prawo odlaczyc tez DSLa, skoro umowa nie zostala zerwana?