  • Data: 2005-07-18 22:01:39
    Temat: Re: Znów Telekompromitacja.......
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gollum napisał(a):

    > Pryznaję, że przeczytałem całą ustawę i rozporządzenie, ale nigdzie nie
    > znalazłem zapisu, że mam prawo złożyć tylko _jedną_ reklamację na daną
    > usługę/kwotę itp. Faktycznie, jest zapis w rozporządzeniu, że do każdej
    > reklamacji ma być pouczenie o dalszej drodze postępowania sądowego, ale
    > czy jest to jednoznaczne z tym, że nie mam prawa po raz kolejny podnosić
    > tej samej kwestii, jeśli Telekomunikacja niesłusznie mi jej nieuznaje?

    Z obu aktów wynika, że procedura ma być następująca:
    - reklamacja
    - odpowiedź

    Jeżlei brak odpowiedzi w terminie 30 dni - automatyczne uznanie reklamacji.

    Natomiast rzeczywiście nie ma zapisu ZABRANIAJĄCEGO złożenia kolejnej
    reklamacji w tej samej sprawie ;-) Oczywiście mogą Ci odpowiedzieć, że
    odrzucają reklamację bez rozpatrzenia, bowiem sprawa została rozpatrzona
    w dniu ..., ale - w przypadku tepsy - istnieje duże prawdopodobieństwo,
    że rozpatrzą ja po raz drugi ;-) Lub podłożą sie w jakikolwiek spoosób z
    terminem odpowiedzi, dlatego w takim przypadku trzeba mieć niepodważalny
    dowód złożenia reklamacji w konkretnym dniu (przysłowiowa kopia z
    pieczątką, datą i podpisem).

    > Sprawa druga - gdzie mogę złożyć skargę na działania TP - pisemnie do
    > Prezesa URTiPu czy jednak do sądu? Załóżmy w przypadku 1, że jestem
    > osobą fizyczną, w przypadku 2 - osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową
    > działalność gospodarczą.

    Wszędzie, z Watykanem włącznie ;-) Określ może najpeirw, czego dotyczyć
    ma skarga. Bo jeżeli rozpatrzeniu reklamacji nie po Twojej myśli, to
    papież będzie najbardziej odpowiedni. A jeżeli naruszenia prawa, to jakiego?

    M.