  • Data: 2019-06-21 13:24:36
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czy Ty na pewno rozumiesz co ja wcześniej napisałem?

    Rozumiem. Pisałem też o prawdopodobieństwie.

    > Nie ograniczam się. Dokładam cegiełkę do dyskusji. Nie muszę od razu
    > zajmować jakiegoś konkretnego stanowiska.

    No dobrze - a ja zająłem konretne - nie możesz mieć mi tego za złe:P
    Swoje zdanie popieram wcześniejszymi wydarzeniami, rachunkiem
    prawdopodobieństwa i brzytwą Ockhama.

    > E, tak też nie można.

    Czemu? Takie rzeczy się wcześniej zdarzały i przechodziły bez echa.
    Podpisać mandat i po zawodach. No może kulsony nie pomogły, bo nie
    zaproponowały;)

    > Coś jakby czytałem. Może nie wszystko a może nie zrozumiałem czegoś.

    Kopię ma obrońca i nie ma pewności czy to kopia;)

    --
    Shrek