  • Data: 2019-06-16 16:11:48
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2019 o 15:31, nadir pisze:

    > Pomijając pożar czy "przypadkowe" włożenie do niszczarki, to papier
    > można zgnieść, zachlapać, zamoczyć, naświetlić, zaciemnić,
    > napromieniować, podgrzać, i pewnie wiele innych rzeczy z nim zrobić a
    > akta będą nadal czytelne. Płyty CD/DVD wymagają większych ceregieli i
    > większości z powyższych "atrakcji" nie przeżywają.

    Bez przesady - nawet zgięcie większość przeżywa (płytę wcale nie tak
    prosto złamać). O zachlapaniu, zmoczeniu czy zaciemnieniu nie wspominająć.

    Z ciekawości wyciągnąłem cztery losowe płytki (kupione na straganach w
    Azji) ze swoimi backupami zdjęć - wszystkie czytelne - najstarsza 7,5
    roku. Przeżyły w plecaku ze dwa tygodnie w upale, podwyższone
    promieniowanie kosmiczne w czasie lotu i ze dwa remonty mieszkania;)

    Shrek