  • Data: 2003-11-08 16:45:42
    Temat: Re: Znalezisko [ntg]
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    l...@p...fm news:boj5pd$m6u$1@topaz.icpnet.pl

    > Jesteś wzorcowym przykładem popaprańca. Masz to po rodzicach czy
    > zaraziłeś się od bliskiego przyjaciela

    Raczej ani jedno ani drugie.

    Podobno jego rodzina jest calkowicie normalna (zreszta - nigdy nie
    spotkaly mnie, anie chyba nikgo z NEWS zadne problemy od innych panstwa
    Buzdygan).

    Moim zdaniem poprostu niektorzy dziwiaczeja wraz z wiekiem, lub - moze
    to kryzys wieku sredniego?

    Mi grozby karalne zlozy(*) o 1:30 w nocy, dokladnie w dniu swoich 35
    urodzin (tzn ponad miesiac temu) heh... Tego samego dnia 2 dresow naszlo
    tez inna grupowiczke (na kilka godzin wczesniej), oraz od tego dnia
    zaczely sie codzinne telefony do mnie i moich sasiadow, oraz innych
    osob...

    (*)grozby zlozyl arnold buzdygan -LUB- jakas magiczna osoba, ktora
    rowniez chce mnie "zajebac jak napisze cos jeszcze na news", ktora chce
    zaszkodzic tym samym osobom ktorych nie lubi arnold, oraz... pare minut
    pozniej (przypominam - godzina 1:30 w nocy) zadzwonila osoba ktora sie
    PRZEDSTAWILA jako arnold buzdygan, powiedziala ze chce rozmawiac z
    moimi rodzicami w sprawie tego co pisze na news (arni ty popierdolko,
    nie wiesz ze od *dawna* moge nie tylko miec prawo jazdy i glosowac, ale
    nawet byc wybieranym w niektorych wyborach panstwowych ;).

    Osoba ktora sie w IIgim telefonie podala za buzdygana miala taki sam
    glos i sposob mowienia. Dodatkowo, gdy zadzwonilem na oficjalny telefon
    podany na stronie arniego ( http://www.sti.org.pl ) to... odebrala osoba
    o tym samym glosie itd co z I i II telefonu... no ciekawe ;) tymbardziej
    co arni robil w swojej pracy (o 1:30 w nocy, tak z pewnoscia ciezko
    pracowal heh ;)... uzywnie sluzbowego telefonu do dokonania
    przestepstwa - oj nieladnie panie arku, nieladnie ;)

    Ok... tym optymistycznym akcentem zakoncze (moze jeszcez bede na grupie
    prosil o porade prawna w sprawie nadchodzacego procesu przeciw arnoldowi
    buzdyganowi) - sprawa z pewnoscia ma kilka ciekawych akcentow :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"