  • Data: 2003-11-08 17:11:58
    Temat: Re: Znalezisko
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    a...@e...net news:boj7v4$9or$2@inews.gazeta.pl

    > Teraz czekają mnie zeznania na komisariacie.

    Oj czekaja, czekaja, o to sie nie martw.

    > Myślę, że tam pracują ludzie, którzy znają kodeks karny i wiedzą, że
    > to co robisz choćby teraz to przestępstwo karne.

    Wlasnie... w koncu *JAKIE* przestepstwa niby? Bo np ten galgan ktorego
    naslales (jak domniemywam) na mnie tylko wykrztusil ze "przestepstwa
    internetowe" hehe ;)

    A jak powtorzylem na komisariacie te numery artykolow k.k. ktorymi sypales
    przez telefon, to mieli niezly ubaw, znasz sie na prawie tak jak ja na
    balecie klasycznym ;)

    > Zapytasz mnie jak już się spotkamy. Nie gwarantuję Ci jednak, że to
    > nie będzie ostatnie pytanie jakie zadasz w życiu mó Ty NORMALNY
    > człowieku.

    Btw - pytanie do *prawdziwych* prawnikow - czy to co arni tutaj pisze to
    przypadkiem tez nie sa grozby karalne? W miare uzasadnione biorac pod uwage
    iz obecnie neka (jak domniemywamy) ok 30 osob w calej polsce przy pomocy
    wynajetych ludzi, oraz posiada bron palna?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"