  • Data: 2023-08-15 12:53:35
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Aug 2023 12:27:16 +0200, Shrek wrote:

    > No właśnie nie - bo ci co przyjechali byli ze 112 a nie od dyżurnego -
    > dyżurny swoich nie wysłał jak już ci z bemowa od 15 minut byli już na
    > miejscu.

    Ale z opisu wynikało, że sie nie dodzwoniłes ... a nie przepraszam,
    po zgloszeniu przez 112, dzwoniłes dalej do dyżurnego, chcąc mu
    zawracac d* nie wiadomo po co :-)
    Widac w 112 też nie wierzyłeś :-)

    A powiedziałes mu, ze zawiadomiłeś przez 112 ?
    No i słusznie, że nie :-)

    > Ze 112 - ponieważ miejsce gdzie stał moto jest 200 metrów za zasięgiem
    > "macierzystej" komendy, więc przyjechali bemowcy i szybciej ogranęli niż
    > dyżurny z "macierzystej" piątki (ci od pieluch na płocie) zaczął się

    Dzielnica z willą? To usprawiedliwiony, mają duzo zajęc.

    > zastanawiać gdzie patrol wysłać, bo widocznie nie zapisał albo karteczkę
    > zgubił.

    Ale pochwal - nie zapomnial, zadzwonił, a mógł skonczyc służbe i iść
    do domu :-)

    > Nie sądzę;) A jakby to mieli w "ogólnej" bazie zaznaczać?

    Moze tylko w rejonowej :-)

    > Reszty tak naprawdę nigdy nie robili - od zawsze przewracają papiery i
    > wypełniają druczki. Zauważ że w zasadzie każdy (oprócz sierżanta który
    > nikogo na miejsce nie wysłał - a może wysłał tylko nie od niego zależy
    > czy ktoś pojedzie) swoje zadanie zrobił. Tylko nikt nie miał zadania
    > szukać motocykla:P

    Czemu sie ogolnie nie ma co dziwić.
    Jak oni mieliby znaleźć motocykl czy cokolwiek innego skradzionego?
    To nie tak łatwo. Wiec tylko przerzucają papiery.

    Ale tu sprawa na tacy ...

    > Akurat to jest szczególna komenda która zajmuje się pilnowaniem
    > karakana. Kilkukrotnie słyszałem (nie tylko w tej sprawie) komentarze
    > policjantów dotyczące tej konkretnej komendy - przypominały tego memy z
    > pitbula ze schodami i konfetii więc wcale bym się nie zdziwił, gdyby w
    > tej konkretnej komendzie liczyły się inne statystyki.

    A to pewnie tak, ale czy podobnych sygnałów nie ma z innych komend?

    Dyzurny ze 112 jakos ekipę wykrzesał, a Robert aniołka znalazł,
    wiec moze ogólnie nie jest tak źle ...

    J.