  • Data: 2023-08-15 12:27:16
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2023 o 10:33, J.F pisze:

    > A widzisz - Robert dobrze radzil, nr sprawy najwazniejszy :-)

    No właśnie nie - bo ci co przyjechali byli ze 112 a nie od dyżurnego -
    dyżurny swoich nie wysłał jak już ci z bemowa od 15 minut byli już na
    miejscu.
    > Ze jeden dyzurny na cała Warszawe nie ogarnia wszystkich patroli, to
    > jest w miare jasne (wiec pewnie jest wiecej niz 1) ... ale skąd
    > kryminalni wiedzieli) ?

    Ze 112 - ponieważ miejsce gdzie stał moto jest 200 metrów za zasięgiem
    "macierzystej" komendy, więc przyjechali bemowcy i szybciej ogranęli niż
    dyżurny z "macierzystej" piątki (ci od pieluch na płocie) zaczął się
    zastanawiać gdzie patrol wysłać, bo widocznie nie zapisał albo karteczkę
    zgubił.

    > Jak przyjedzie, to moze wykona, ale przeciez nie walizki przy sobie
    > :-)
    >
    > Zakładam, ze był zajęty, a nie np podrywał młodą praktykantke ...

    No też zakładam. Przyjechał z jakąś babką ale to nie była młoda
    praktykantka;)

    > Moze wynika - masz tam adnotacje "tych klientow nie obslugujemy" :-)

    Nie sądzę;) A jakby to mieli w "ogólnej" bazie zaznaczać?

    > Ale ... przy takim podejsciu ... jak oni tę mafie utłukli?
    > Wszystkie siły na mafie, reszta musi poczekać?

    Reszty tak naprawdę nigdy nie robili - od zawsze przewracają papiery i
    wypełniają druczki. Zauważ że w zasadzie każdy (oprócz sierżanta który
    nikogo na miejsce nie wysłał - a może wysłał tylko nie od niego zależy
    czy ktoś pojedzie) swoje zadanie zrobił. Tylko nikt nie miał zadania
    szukać motocykla:P

    > Ja tam widze jeszcze jedno
    > -statystyki rzeczywiscie juz nie obowiązują,
    > albo
    > -statystyki sa tak dobre, klasyczna przestępczosc tak spadla,
    > ze ludzie uwazaja, ze im policja niepotrzebna ... i policja
    > postanowiła cos z tym zrobic ...

    Akurat to jest szczególna komenda która zajmuje się pilnowaniem
    karakana. Kilkukrotnie słyszałem (nie tylko w tej sprawie) komentarze
    policjantów dotyczące tej konkretnej komendy - przypominały tego memy z
    pitbula ze schodami i konfetii więc wcale bym się nie zdziwił, gdyby w
    tej konkretnej komendzie liczyły się inne statystyki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!