  • Data: 2023-08-15 13:18:31
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2023 o 12:53, J.F pisze:

    > Ale z opisu wynikało, że sie nie dodzwoniłes ... a nie przepraszam,
    > po zgloszeniu przez 112, dzwoniłes dalej do dyżurnego, chcąc mu
    > zawracac d* nie wiadomo po co :-)
    > Widac w 112 też nie wierzyłeś :-)

    Wierzyłem robertowi że do dyżurnego;)

    > A powiedziałes mu, ze zawiadomiłeś przez 112 ?
    > No i słusznie, że nie :-)

    Nie powiedziałem:P

    > Dzielnica z willą? To usprawiedliwiony, mają duzo zajęc.

    No ba. A komendat to ten co pozawieszał policjantów bo ktoś karakanowi
    pieluchy na płocie powiesił.

    > Ale pochwal - nie zapomnial, zadzwonił, a mógł skonczyc służbe i iść
    > do domu :-)

    No dobra:P Chwała dzielnemu policjantowi;)

    > Moze tylko w rejonowej :-)

    Ale że jak - segregator mają klientów co sprawy zgłaszają i jak ktoś ma
    trzy to cancel culture?;)

    > Czemu sie ogolnie nie ma co dziwić.
    > Jak oni mieliby znaleźć motocykl czy cokolwiek innego skradzionego?
    > To nie tak łatwo. Wiec tylko przerzucają papiery.

    No dokładnie - tak naprawdę poza specjalistycznymi do spraw złodzei
    samochodów jednostkami to pewnie mają to w dupie.

    > Ale tu sprawa na tacy ...

    Siła przyzwyczajenia - a co myślisz "rzuć kurwa wszystko i napraw
    rowerek" bo akurat oszołom na na tacy przyniósł?

    > A to pewnie tak, ale czy podobnych sygnałów nie ma z innych komend?

    Że każde zgłoszenie chcą uwalić? Tak tak jest wszędzie. Ale wydawało mi
    się, że jak dostaniesz sprawę oczywistą to się schylą bo to jakby się po
    stówce na ulicy nie schylić. Widać moja komenda bogata;)

    > Dyzurny ze 112 jakos ekipę wykrzesał,

    No kurwa jak już się w żaden sposób nie dało mnie spławić, no bo co tu
    zrobić jak dzwoni klient że stoi przy kradzonym moto.

    > wiec moze ogólnie nie jest tak źle ...

    Jest źle - drobnej przestępczości się w zasadzie nie ściga. W sferze
    zainteresowania policji są wykroczenia ujawnione na gorącym uczynku i
    grube sprawy - a te też są z dupy. Na przykład zabójstw mamy wyjątkowo
    mało. Natomias zaginięć... resztę sobie dopowiedz:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!