  • Data: 2023-08-15 10:33:25
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Aug 2023 09:14:39 +0200, Shrek wrote:
    > Zgodnie z radą roberta - najpierw do "sierżanta" - nie odbiera - pewnie
    > po służbie. No to do dyżurnego - nie odbiera. No to na 112 - jest 18.50.
    > Zgłoszone przekazane. Mimo wszystko jeszcze dzwonię to dyżutnego -
    > odebrał za 5 razem. Mówię co i jak a ten "ale jak to pan znalazł - tak
    > na widoki?". Podałem nr sprawy, podiedział że podjadą - głos miał raczej

    A widzisz - Robert dobrze radzil, nr sprawy najwazniejszy :-)

    > niezadowolony ale to może być moje uprzedzenie;)
    >
    > Pytają o co chodzi, mówię że zgłaszałem że prowadzą na piątce, że ten
    > bus i ten moto. Przełażą przez płot - sprawdzają - no ten, czekamy na
    > technika. Jest trzydziści siedem minut od zgłoszenenia dzwoni dyżurny
    > gdzie jestem. Mowię że z kryminalnymi. Jak to z kryminalnymi jak ja
    > jeszcze nikogo nie wysłałem? (niezły refleks;). Okazało się że
    > przyjechali ci z bemowa bo to 200 mertrów w innej dzielnicy. Ok "V" ma
    > na razie spokój.

    Ze jeden dyzurny na cała Warszawe nie ogarnia wszystkich patroli, to
    jest w miare jasne (wiec pewnie jest wiecej niz 1) ... ale skąd
    kryminalni wiedzieli) ?

    > Ponieważ jak się okazało na technika czekaliśmy ponad 2 godziny, przy
    > ponaglaniu kurwami przez radio (pamiętacie jak robert mówił że policja
    > nie konfiskuje telefonów i kompów, bo przecież przyjedzie technik i
    > wykona kopie cyfrową od ręki?;))

    Jak przyjedzie, to moze wykona, ale przeciez nie walizki przy sobie
    :-)

    Zakładam, ze był zajęty, a nie np podrywał młodą praktykantke ...

    > Podsumowując - policja dostała wszystkie dane łacznie z tym gdzie moto
    > stoi i chuja zrobili dopóki sam nie pojechałem i nie dało się mnie
    > spławić ze 112. A nasz forumowy policjant uprawiał w tym czasie
    > klasyczny victim blaminh twierdząc, że brak działań policji wynika z
    > mojego zachowania.

    Moze wynika - masz tam adnotacje "tych klientow nie obslugujemy" :-)

> [...]
    > czy chuj co tam sobie wymyślą że niby jest "szkodliwe społecznie". Ja
    > spędziłem nad sprawą do tej pory 7 godzin i jedę dziś na bemowo potem
    > pewnie jeszcze do swoich na "piątkę", Razem pewnie zamknie się w
    > półtorej dniówki, policjanci spędzili nad tym do tej pory dniówkę (nie
    > liczę dyżurnych i tego "sierżanta" i gościa w podkoszulce który też
    > pewnie coś tam robił). Jednym zdaniem w chuj czasu poświęcili i chuja
    > zrobili. Jak dla mnie cała formacja do zaorania z wyjątkiem części
    > związanej z terrorem kryminalnym bo mafię rzeczywiście utłuki i dają

    Ale ... przy takim podejsciu ... jak oni tę mafie utłukli?
    Wszystkie siły na mafie, reszta musi poczekać?

    > Reszta to systemowa spychologia i nieefektywność oraz ludzie w tym
    > tkwiący, którzy nawet jakby to chcieli zmienić to ich środowisko wyrówna
    > - czendz maj majnd:P

    Ja tam widze jeszcze jedno
    -statystyki rzeczywiscie juz nie obowiązują,
    albo
    -statystyki sa tak dobre, klasyczna przestępczosc tak spadla,
    ze ludzie uwazaja, ze im policja niepotrzebna ... i policja
    postanowiła cos z tym zrobic ...

    J.