  • Data: 2023-09-10 11:44:29
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaki jest związek polskiej Policji z tymi wpisami? Nawet nie pytam o
    > którym konkretnie piszesz, bo śmiem twierdzić, że z żadnym nie ma
    > jakiegokolwiek związku.

    Panie Robercie, czy "rżnięcie głupa" wynika z jakiegoś
    szkolenia funkcjonariuszy czy po prostu dobiera się takich, którzy
    dobrze sobie z tym radzą?
    Przypominam, że występujesz tu w charakterze osoby powiązanej zawodowo
    z Policją w każdym wpisie. O ile dobrze pamiętam, to
    pracujesz/pracowałeś w tejże instytucji - przynajmniej ja rejestrowałem
    takie informacje od Ciebie lub takie wyciągnąłem wnioski z Twoich
    wypowiedzi. Być może coś pokręciłem i nie masz
    zawodowo nic wspólnego z Policją i tylko starasz się zupełnie
    bezinteresownie
    oczernić tę instytucję. Ponieważ uchodzisz za pracownika Policji, to
    każdy Twój wpis odbierany jest jako stanowisko takie bardziej
    instytucjonalne (choć jestem pewny, że gdyby Cię za to wywalali z
    roboty, to zaprzeczą).
    Więc możesz zaprzeczyć, że pracujesz w policji i będzie jasne.
    I wtedy moje wnioski odnośnie ośmieszania instytucji będą nieuprawnione.