    From: PD <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazł się pieszy!
    Date: Thu, 7 Sep 2023 14:28:03 +0200
    <udbucd$v2b$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udbvco$vig$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <udc29u$1as$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udc6ao$2ui$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <udc9ur$4ps$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udccbh$5sf$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <udcd5k$615$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    > a jest powód, że muszę na wszystko odpowiadać? I to kolejny raz? Wycina
    > to, na co nie chce i się odpowiadać. Bo po co kolejny raz?

    Nie musisz odpowiadać i możesz wycinać co chcesz. Twoje prawo. Moje
    prawo to uwypuklać.

    > OK! Nie śledziłem, czy akurat Ty. Piszę ogólnie.

    > Powątpiewam w taki zbieg okoliczności, że jak zawsze udawało mu się
    > przejechać (w materiałach było, że on sobie dość regularnie urządzał
    > takie "imprezy") to teraz akurat zamiast przejechać po prostej
    > zaplanował sobie po słupkach i z dala od wysepki. Wydaje mi się, że to
    > nie jest kwestia wiary, a faktów. W momencie, gdy pieszy wchodzi na
    > sąsiednią jezdnię i wygląda na to, ze za kilka sekund pojawi się na
    > prostym do przejechania torze samochód odbija w prawo.

    OK. Ale to jest tylko Twoje przeświadczenie, oparte na jakimś
    prawdopodobieństwie. Do którego masz prawo. Mało tego - to co uważasz,
    było tu już wałkowane na 200 sposobów. A w tym podwątku chodzi o moje
    wątpliwości, o które zresztą zapytałeś. Liczyłem, że do moich
    wątpliwości się odniesiesz, a nie po raz kolejny przedstawisz swoją
    wersję zdarzeń obarczoną jakimś prawdopodobieństwem. Jeśli mam pieszego
    uznać za winnego, to potrzebuję argumentów bezspornych, czyli takich nie
    obarczonych brzemieniem prawdopodobieństwa. Tu niestety nie jest tak, że
    jak nie potrafisz czegoś udowodnić, to przyjebiesz karę za nie wskazanie
    kierującego ;)

    > Kilku dyskutantów tu na grupie poza nami bywa.

    No, ale oni bardziej próbują wzbudzić w Tobie wątpliwości niż rozwiać
    moje. Dlatego mnie zaciekawiło.

    PD