  • Data: 2023-09-06 19:50:43
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.09.2023 o 18:58, Shrek pisze:

    > Z tego co nie wolno nie wynika kto jest sprawcą. Nie wolno też być
    > najebanym, przekraczać ponad trzykrotnie prędkość, zmieniać pasy bez
    > kierunkowskazów i upewenienia się że można.

    I jeszcze całego szeregu rzeczy. Z tym, że nie każda z nich przyczyniła
    się do wypadku. Przykładowo zmiana pasa nie miała żadnego znaczenia, bo
    pieszy nawet w tę stronę nie patrzył, by móc docenić ten gest, zaś
    innych uczestników nie było.

    > Wcześniej pisałeś że umyślnym:P

    Jeśli tak napisałem, to się myliłem. Nie chce ki się tego przydugaśnego
    wątku przeszukiwać, by znaleźć, do czego się odnosisz. Ale spowodowanie
    wypadku jest przestępstwem nieumyślnym. Mamy osobne umyślne spowodowanie
    katastrofy w ruchu lądowym.

    > Chuja prawda - łaże w miejscach niedozwolonych codziennie i nie godzę
    > się z tym że spowoduję wypadek. Podobnie jak ty nie zatrzymując się na
    > zielonej strzałce - bo się nie zatrzymujesz - prawda?

    Zdziwił byś się.

    --
    (~) Robert Tomasik