  • Data: 2023-09-05 21:36:12
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro Ty widzisz, to oczywiście nie ma po co. Ja nie widzę przykładowo.

    Którego krzaka konkretnie nie widzisz?

    > Wygląda na to, ze tak.

    A swoje wygląda na to na czym opierasz?

    > Faktem bezspornym jest, że
    > zaczyna podejmować "rozpaczliwe" wysiłki zmierzające do ominięcia
    > pieszego na długo przed tym, zanim ten wejdzie po raz drugi w jego pole
    > widzenia, co akurat świadczy o tym, ze pomimo jego stanu nieźle panował
    > nad pojazdem. i tyle mogę stwierdzić.

    Czuja podejmował. To co widać to typowe przesadne i zbyt późne kontry -
    zrobiłby to samo bez żadnego pieszego, którego zresztą jeśli dostrzegł
    to pewnie na samym końcu tych slalomów.

    > Przecież wszyscy mogą ten film prześledzić. po co wypisujesz te bzdury?

    Ja? Przecież to ty wypisujesz bzdury że kierownik widział na drugiej
    jezdni piezego i zaczął go omijać bo wiadomym jest że typowy piezy w
    ciągu sekundy przechodzi 20 metrów na sąsiedną jezdnię.

    > Bywało.

    I skąd pomysł, że samochody zachowują się podobnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!