  • Data: 2023-09-06 00:41:28
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2023 o 21:28, PD pisze:

    > Tu masz ten filmik, co pisałem że ograniczenie do 40 jest. Drętwy,
    > kiepska narracja, emocje jak na grzybach, dla Ciebie jeszcze ten minus,
    > że twierdzą że pieszy się nie przyczynił. Natomiast na plus - jest
    > pokazana wizja w terenie dzień po wypadku.
    > https://www.youtube.com/watch?v=8F5tNp4hmFg

    Autor założył, że kierujący zamierzał to skrzyżowanie przejechać zgodnie
    z oznakowaniem poziomym i na tym opiera swoje stanowisko, że pieszy nie
    kolidował z jego torem jazdy. Uważam, że to założenie jest błędne.

    Uważam, ze pierwotnie kierujący zamierzał jechać w ten sposób:
    https://zapodaj.net/plik-BfvS3ONlzE. Zwoje zdanie opieram na tym, że to
    pozwalało przejechać bezpiecznie to skrzyżowanie 100 km/h, albowiem w
    zasadzie jedzie się po prostej. Nie zapominaj, że on jeszcze musiałby
    wpisać się jakoś w most, by nie wpaść na czołówkę z ewentualnie jadącym
    z przeciwka pojazdem.

    Widząc pieszego przytulił się do prawych słupków, by przejechać przed
    nim. Na tyle, że bokiem uderzył w te tablice. Wystraszył się uderzenia i
    szarpnął kierownicą w lewo, czym wprowadził samochód w nadsterowność.
    Nie wykluczone, że próbując opanować poślizg dodał gazu, bo samochód
    miał z przednim napędem. Reszta wniosków jest oczywista. Wypadł z drogi.
    --
    (~) Robert Tomasik