  • Data: 2023-09-05 20:08:49
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2023 o 18:48, J.F pisze:
    >> To fotka sprzed dwóch lat.
    > Na filmie tez tam gesto krzaków.

    Tego nie rozkminię, bo by po prostu trzeba jechać i popatrzyć. Patrzenie
    na fotkę sprzed dwóch lat sensu głębszego nie ma. Ale tu widok z okolicy
    przystanku: https://zapodaj.net/plik-kHlVctiHj3 . Mogli dostrzec
    wchodzącego za krzaki pieszego.

    > Troche daleko i pamietaj ze noc była, choc pieszy pod latarnią.

    Nie będę się upierał. Trzeba by było po prostu tam iść i zobaczyć, ale
    moim zdaniem możliwe.

    > No ale gdyby nawet dostrzegli, to miejsce na łagodne hamowanie było.

    Zdecydowanie nie. Awaryjne hamowanie ze 100 km/h, to blisko 200 metrów.
    A Ty piszesz o łagodnym - to by się pewnie z 400 metrów musiało znaleźć.

    > Poza tym chyba by nie zdążył przejsc szerokosci wysepki, jesli szybko
    > jechali.

    Popatrz na film. Policz. Oni go mogli z tego miejsca, co wyżej zrobiłem
    zrzut dostrzec.

    --
    (~) Robert Tomasik