  • Data: 2023-09-05 20:50:42
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2023 o 19:58, PD pisze:
    > Ale Ty nie potrafisz wykazać związku pomiędzy wejściem pieszego (byciem
    > na dachu) a wypadkiem (cegła na łeb komuś spadła), ale próbujesz
    > pieszemu robić zły PR, tym że wszedł na przejście (byłeś na dachu a nie
    > powinieneś). Wymyślasz różne okoliczności, co pieszy powinien, czego nie
    > powinien, żeby skoro nie da się mu winy za wypadek przypisać, to chociaż
    > niech się o tą winę otrze.

    Na tym niszowym forum, co to go czyta kilka osób? Ja po prostu zwracam
    uwagę na te okoliczności i tyle. Chyba nie podejrzewasz, ze przeczyta te
    wywody sędzia i na tej podstawie wyda wyrok. Każdy może sam obejrzeć
    film i policzyć, to co ja. Natomiast z faktu, że podejmowane są próby
    sprowadzenia tego pieszego z Wielkiej Brytanii wnoszę, że nie po to, by
    wspólnie obejrzeć ten film i ukarać go mandatem.

    > Nie mamy podstawowych danych, ale "Bo ja uważam, że przyczynił się swoim
    > zachowaniem do wypadku". A mi się kiedyś wydawało, że Shrek wyolbrzymia
    > ... ?

    Dane mamy, jakie mamy. Mamy film i to możemy ocenić. I zdjęcia z Google.
    Na tej podstawie możemy sobie dyskutować. Oni tam pewnie jakieś
    oględziny zrobili. Mają ślady hamowania, dokładny tor przejazdu itp. Sam
    filmik można rozbić na klatki i to dokładnie analizować.

    --
    (~) Robert Tomasik