  • Data: 2023-09-05 02:32:25
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jazda 100 km/h w miejscu, gdzie limit był 50 km/h to wykroczenie. Samo w
    > sobie najprawdopodobniej nie doprowadziłoby do tragedii.

    Albo by doprowadziło. Bo skoro "najprawdopodobniej", to jednak możliwe.

    Ja twierdzę, że prawdopodobnie by doprowadziło, a wręcz jeszcze bardziej
    _najprawdopodobniej_, bo ponieważ nie było samo w sobie (co skrzętnie
    pomijasz, bo ci to kompletnie psuje naciągane przez ciebie do granic
    możliwości "prawdopodobieństwo", że by się udało).
    Oprócz samego w sobie zapierdalania przez miasto był tam jeszcze
    najebany kierowca.
    (A powyżej 0,5 promila, to już przestępstwo, a nie jakieś tam
    wykroczenie - to tak na marginesie.)

    Więc nawet jak tam by nie było żadnego pieszego, to choćbyś tupał i
    płakał z bezsilności, to faktów nie zmienisz: kierowca zapierdalał przez
    miasto i RÓWNOCZEŚNIE był najebany.
    Rozważanie, czy by mu się udało gdyby był trzeźwy, jest przejawem
    głupoty. Nie był trzeźwy.

    Masz tam taki fajny kalkulator, to pokaż wynik tego twojego
    "najprawdopodobniej nie doprowadziłoby do tragedii" z uwzględnieniem, że
    kierowca ma ponad 2 promile.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr