  • Data: 2023-08-31 20:37:09
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2023 o 16:06, J.F pisze:

    > Zjawisko znane. Np tirmani, co sie w Polsce wyprzedzają po parę minut,
    > w Niemczech tego prawie nie robią.

    Niech będzie... Polacy magicznie po przekroczeniu granicy zachowują się
    tak samo grzecznie jak Niemcy.
    Ale, że wszyscy inni też? Bo wiesz, że w Niemczech mieszkają nie tylko
    Niemcy i Polacy?

    Nabijam się z was, bo to bzdura, że Niemcy nie włażą pod (prawie) koła.
    Oczywiście, że włażą. I oczywiście, że nie wszyscy, co nie znaczy, że
    nie ma takich, którzy włażą.
    Wręcz czasem mam wrażenie, że nawet bezczelniej włażą niż w Polsce.
    A już na pewno w mniejszych miastach, czy wioskach.
    Wiele razy, odruchowo - bo trudno się tego oduczyć, łapałem jakichś
    miejscowych, z dziada pradziada rodowitych Bawarczyków, za rękę, gdy
    podczas spaceru prosto z chodnika skręcał/a na jezdnię pod samochód.
    Najpierw się dziwili i patrzyli na mnie jak na wariata o co mi chodzi
    "bo przecież samochód się zatrzyma" (i faktycznie bez problemu się
    zatrzymywali, bo nie zapierdalali po miasteczku/wiosce), a potem się do
    tego przyzwyczaiłem, bo sobie uświadomiłem, że to moje (nie
    bezpodstawne) przeniesienie paranoi z Polski.
    Co równocześnie nie oznacza, że nie trafiają się kierowcy, którzy z tego
    powodu się irytują i też potrafią zatrąbić. Trafiają, ale zdecydowanie
    rzadziej niż w Polsce.

    > A powazniej ... mniej rozsądni mogli zostac wyelimininowani,
    > podobnie mniej rozsadni imigranci.

    Ale jest sporo nowych.
    Zdziwiłbyś się jak dużo jest Ukraińców w małych miejscowościach w
    Bawarii. Polaków zresztą też, ale od razu widać, że są bardziej
    "zasiedzieli".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr