  • Data: 2007-10-02 21:20:12
    Temat: Re: Znak towarowy (TM)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Oct 2007, Roman Rumpel wrote:

> [...]
    [...]
    > Może jeszcze raz przewertuj?
    > A potem napisz co konkretnie chcesz robić z cudzym znakiem i o jaki znak
    > chodzi?
    >
    > A na koniec uprzedzę - co do zasady bądź ostrożny. Niewiele mozna robić
    > z cudzym znakiem.

    Dobra, co może grozić za zadanie pytania o akumulatory Panasonic
    Infinium i podanie linka do zdjęcia celem określenia "o, takie"?
    Podaję w celach informacyjnych, ewidentnie mam na celu WŁASNY
    interes, nie szkodzę producentowi ale nie działam za jego zgodą.
    Tezę opisałem szerzej w sąsiednim poście, tu tylko streszczam :)

    pzdr, Gotfryd