  • Data: 2007-10-03 09:23:54
    Temat: Re: Znak towarowy (TM)
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news dość niespodziewanie napisał(a):
    > On Tue, 2 Oct 2007, b...@i...pl wrote:
    >
    > Na mój rozum z prawa własności przemysłowej wynika, że jak mam
    > (legalnie nabyty) choć jeden egzemplarz towaru chronionego znakiem,
    > to w celu jego sprzedaży *mogę* użyć art.155
    > Dobrze gadam?

    W odniesieniu do tego właśnie legalnie nabytego egzemplarza tak, możesz. W
    celu *jego* (tego egzemplarza) dalszej odsprzedaży

    > znakiem w taki sposób, ze uprawniony nie jest w stanie wykazać
    > poniesienia szkody (lub możliwości poniesienia szkody) nie będzie
    > widać ani kary, ani sankcji cywilnoprawnych.

    Zapominasz o przostym roszczeniu o zakazanie - właściciel nie musi
    wykazuywać szkody.
    Zapominasz o roszczeniu o usunięcie skutków naruszenia - własciciel nie musi
    wykazywac szkody.
    Zapominasz o zwrocie bezpodstawnie uzyskanych korzyści - właściciel nie musi
    wykazywać szkody.
    Zapominasz o kumulatywnej ochronie z nieuczciwej konkurencji

    Ano źle

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide