    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zla wola strony umowy (dluugie!)
    Date: Wed, 24 Jul 2002 11:15:02 +0200

    Cos tu nie gra....

    "SG" <n...@p...onet.pl> wrote in message news:ahjiqi$l3f$1@news.onet.pl...
    > Witam !
    > Przechodze wlasnie nastepujace doswiadczenie:
    >
    > Podpisalem umowe leasingu (z najwieksza w/g mego rozeznania firma tego
    typu
    > w kraju),[...]
    > Wolalbym doprowadzic do realizacji umowy, poniewaz kiedy odbiora mi
    > przedmiot leasingu,
    > a) nie bede mogl go uzywac
    > b) bede musial wymyslic jakis sensowny pozew aby dochodzic swego
    > c) bede musial splacic wysoce niekorzystne dla mnie roszczenia.
    > Dlatego najchetniej albo bym sie z nimi ugodzil (marne szanse, bo wiedza,
> [...]

    Naprawde nie rozumie.

    Podpisal Pan umowe ODEBRAL przedmiot leasingu....

    Jak tu mowic o nierealizowaniu umowy ?

    Wedlug mnie (a nie jestem prawnikiem) firma wywiazala sie z umowy,
    lecz (jak probuje zrozumiec z panskiego tekstu) ) przyslala niezgodna z
    umowa
    fakture wczesniej probujac naklonic do podpisania inekorzystnego aneksu.

    Wobec tego nalezy rozwazyc, czy slusznie Pan postepuje "nic nie robiac"
    (w sprawie przyeslanej faktury). Przeciez zobowiazal sie Pan placic,
    ma Pan "przedmiot leasingu", wiec chyba placic nalezaloby...

    No ale oni przyslali niewlasciwa fakture i O TO ewlasnie nalezy
    (wg mnie) zapytac fachowcow.

    Czy placic wieksze raty i "wyjasniac sprawe", czy zazadac skorygowania
    faktury.
    lecz brak reakcji w sprawie zaplaty nie jest dobrym wg mnie pomyslem

    Ponadto chyba wystawione prawidlowo faktury sa Panu potrzebne,
    i chyba pan je potrzebuje "do kosztow" iz mioze nawet odliczen VAT
    Boguslaw