    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrzymanie?
    Date: Mon, 11 Oct 2010 18:35:51 +0200

    Użytkownik "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:i8v9f5$dpu$4@news.onet.pl...
> [...]
    >>> 3) dokonanie oględzin,
    >>> 5) przeprowadzenie eksperymentu, konfrontacji oraz okazania,

    > ja pisałem o zgłoszeniu przestępstfa i o pszesłuchaniu, no chyba że
    > czytać
    > ze zrozumieniem nie umiesz, a wątkotfurca pisał o pszeszukaniu, KPK w
    > tych
    > fszystkich pszypadkach wymaga protokołu!:O)

    Nie ma w tej wyliczane "zgłoszeniu przestępstfa", a jak jest, to bądź
    uprzejmy wskazać w któym miejscu to widzisz. O przesłuchaniu juz pisałem,
    więc nie bedę się powtarzał. Na temat przeszukania i czynności zbliżonej
    zwanej "sprawdzeniem" pisałem też, wiuęc nie będę się powtarzał.

    > pewnie że są, ale to ty tfierdzisz że protokołuf się nie spożądza:O)

    I pokażesz w którym miejscu to napsiałem :-)

    > a to że im nic za brak nie grozi to znowu tfoja prywatna opinia, czy
    > znowu
    > ktoś ci będzie musiał podetknąć pod nos ustawę?:O)

    Po co? Nigdy nie twierdziłem, że za niesporządzenie protokołu gdy jest on
    wymagany nic policjantowi nie grozi. Pisałem jedynie, że nie zawsze jest on
    wymagany.