  • Data: 2010-10-12 17:10:28
    Temat: Re: Zatrzymanie?
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Nie ma w tej wyliczane "zgłoszeniu przestępstfa", a jak jest, to bądź
    > uprzejmy wskazać w któym miejscu to widzisz. O przesłuchaniu juz pisałem,
    > więc nie bedę się powtarzał. Na temat przeszukania i czynności zbliżonej
    > zwanej "sprawdzeniem" pisałem też, wiuęc nie będę się powtarzał.

    Art. 143. 1. Spisania protokołu wymagają:
    1) przyjęcie ustnego zawiadomienia o przestępstwie,
    wniosku o ściganie i jego cofnięcie,

    ło rany, jest zawiadomienie o pszestępstfie, pszestań tyle pić w weekend bo
    ci na oczy padłoO)

    > Po co? Nigdy nie twierdziłem, że za niesporządzenie protokołu gdy jest on
    > wymagany nic policjantowi nie grozi. Pisałem jedynie, że nie zawsze jest
    > on wymagany.

    pewnie ze nie zafsze, ale w wymienionych pszypadkach jest, pszesłuchanie
    tszeba, pszeszukanie, tszeba, zawiadomienie o pszestępstfie tszeba:O)
    teraz pytanie czy policjant łamiąc KPK popełnia pszestępstfo czy wykroczenie
    i co mu za to grozi?:O)