  • Data: 2003-06-12 18:42:01
    Temat: Re: Zasady licencji OEM - dla zainteresowanych
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik poreba napisał:
    > Mam propozycję żeby rozwiązać ten temat raz na zawsze, jak postulujesz.
    [..]
    > W Niemczech poważył się na to bodajże Nixdorf, Ty byłbyś w Polsce...

    W tej chwili mam na głowie ponad 40 spraw i kilka postępowań karnych.
    Jak dla mnie ważniejszych - bo dotyczą odszkodowań za naruszenie moich
    dóbr - niż sprawa M$.
    Do tego dochodzi mi kilka spraw przeciwko TP SA, Dialogowi i Netii
    prowadzonych przez stowarzyszenie i widzę , że dojdzie jeszcze kilka następnych.
    Jak dostaniemy zezwolenie dojdą jeszcze kolejne.
    Nie mam więc czasu ani ochoty na użeranie się jeszcze z M$ i to jeszcze
    tak, że NIC z tego nie będę miał, żadnej finansowej korzyści.

    Dlatego też pytam się "kto?" Kto stracił kasę przez to, że zdecydował się
    na zakup nowego softu, albo wersji BOX, zamiast odkupić używany i w związku
    z tym poda M$ lub Cisco do sądu?

    Albo jeszcze inaczej - kto w końcu zmusi UOKiK do wszczęcia sprawy przeciwko
    M$, Cisco?

    pozdrawiam
    Arek

    --