  • Data: 2003-06-13 15:07:41
    Temat: Re: Zasady licencji OEM - dla zainteresowanych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Abstrahując od rozważań, czy postanowienia M$ są zgodne z prawem, czy nie,
    to w jaki sposób w praktyce ustalisz, czy ten mój system był już gdzieś
    wcześniej zainstalowany, czy nie? Przykleję to na kawałki obudowy, który
    ewentualnie przeniosę do drugiego komputera. I co?

    Ile i jakich elementów mogę wymienić wg Ciebie w komputerze, by był to ten
    sam komputer? Najpierw wymienię dysk - to pewnie będzie ten sam komputer.
    Potem płytę główną z procesorem - itd. Ile mogę wymienić, żeby wg tej chorej
    licencji było OK. I, żeby ktoś nie mówił, że teoretyzuję, to niniejsze słowa
    pisze z kompa 1.2 GHz, ale mam w nim elementy pochodzące jeszcze z mojego
    pierwszego komputera zakupionego w sklepie w 1993 roku. No to tamten
    komputer już umarł, czy jeszcze żyje.