  • Data: 2003-06-14 04:33:13
    Temat: Re: Zasady licencji OEM - dla zainteresowanych
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bccs6i$ie0$4@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Ile i jakich elementów mogę wymienić wg Ciebie w komputerze, by był to ten
    > sam komputer? Najpierw wymienię dysk - to pewnie będzie ten sam komputer.
    > Potem płytę główną z procesorem - itd. Ile mogę wymienić, żeby wg tej chorej
    > licencji było OK. I, żeby ktoś nie mówił, że teoretyzuję, to niniejsze słowa
    > pisze z kompa 1.2 GHz, ale mam w nim elementy pochodzące jeszcze z mojego
    > pierwszego komputera zakupionego w sklepie w 1993 roku. No to tamten
    > komputer już umarł, czy jeszcze żyje.

    Wiesz, teoretytcznie, tak żeby sie po prostu nie móc przyczepić w żadnych
    okolicznościach to ten komputer do którego nabyłeś ów wspaniały produkt to
    ten który:

    1) ma część widniejącą na fakturze z windows,
    2) ma obudowę z rzeczoną nalepką,

    Reszta części nie ma znaczenia.

    Co więcej, obudowa nie musi być wcale nie starsza od daty zakupu na
    fakturze, bo w końcu nikt Ci nie kazał instalować i naklejać w dniu
    zakupu. Tak więc podejrzewam że moje podejście z trwałą płytką przechodnią
    nawet przy tak upierdliwej licencji jest trudne do ruszenia. Może pewnie i
    kombinować inaczej... chyba nie ma zastrzeżeń co do stopnia adhezyjności
    owej części trwałej :)

    --
    Marcin