  • Data: 2023-04-21 07:03:35
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2023 o 22:25, Kviat pisze:

    > Zapewne cały cywilizowany świat zgapił pomysły od fachowców z Polski, a
    > nie odwrotnie...

    Naprawdę wydaje ci się że pomysł zamknięcia siłowni gdzie gromadzą się
    młodzi zdrowi i silni a zostawienia otwartych kościołów gdzie gromadzą
    się emeryci który stanowią 90% ofiar to był pomysł naukowców nie polityków?

    BTW - tak cały cywilizowany to bym uważał. Szwecja to akurat mała, ale
    stany, tajlandia... W UK borys też próbował ale go media i politycy
    prawie zjedli więc się ugiął.

    > Ale chyba sam rozumiesz, że to idiotyczny argument?

    To że kościół wysoki? No ale to właśnie był rzekomy agument żeby
    kościołów nie zamykać.

    > Fachowcy również nie polecali chodzenia do kościoła, a że politycy mieli
    > to w dupie, to tak jakby bez związku z tematem co do zasadności lokdałnu.

    Aha - czyli jak politycy robią "dobrze" to jest to decyzja poparta
    nauką, a jak źle to nie:P

    > Wskaż jednego fachowca który zalecał-wysyłał emerytów do kościoła.
    > Jednego.

    No przecież właśnie o ty piszę - że to były decyzje polityczne a nie
    naukowe i tak należy je nazwać a nie wycierać sobie mordę "naukowym
    konsensusem".

    > Tu nie trzeba myśleć. Z faktami się nie dyskutuje.

    Aha... No dobra - oprócz trzykrotnie zaszczepionego nieszczepa,
    płaskoziemcy, antysemity, lewaka zostałem jeszcze konfiarzem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!