  • Data: 2023-04-21 14:57:02
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-04-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Problem się tworzy jak powstaje na ten temat cos na kształt sekty na
    > przykład domagającej się budowy arki i powłującej się na "naukowy
    > konsensus" w tej sprawie, domagających się żeby w iię tego poświęcić
    > gospodarkę i prawa człowieka a "przeciwników" nazywających szurami i
    > domagających się prawnego szykanowania tych szurów. Przy czym żeby
    > zostać zakwalifikowanym do szurów wystarczy zadać pytanie. Z tym właśnie
    > mieliśmy doczynienia. I przeiwko temu występuję. A nie badaniami nad
    > szczpionką czy koronawirusem. Te są potrzebne i jestem jak najbardziej za.

    Odnoszę wrażenie, że powyższe odbyło się na poziomie politycznym.

    > Więc wracamy do tego, dlaczego jak nam wygodnie to jest to zupełnie
    > wystarczające a jak nie to nie;)

    To już nie ja :)

    > No ale jak pasuje pod tezę to nie ma problemu (jak na tej grafice gdzie
    > było widać zabory);)

    A to dotyczyło różnych krajów?

    > No ale właśnie tak to się odbywa - jak pasuje to jest naukowy konsensus
    > jak nie to szuriat;)

    Etam. Trzeba rozróżnić naukę od polityki.

    > Wiadomo że bardzo. Widzimy to w realnym świecie nawet bez statystyk.
    > Brzytwa ockhama tu wystarcza.

    Ale nie wiadomo jak bardzo.

    > Masz 10 takich czynników i oszacuj jak szczepionka wpłuywa na
    > zmniejszenia nadmiarowych zgonów - tu już panuje naukowy konsensus a
    > jego kwestionowawanie to tak jakbyś do świątyni w mekce wszedł i
    > kwestionował koran:P

    A nie porównuje się tutaj tego samego środowiska z i bez szczepionki?

    > Tak po prawdzie to nie wiemy. Wszelki objawy "long kowidu" występowały
    > wcześniej i nikogo to nie dziwiło - nawet nie próbowano wcześniej
    > znaleźć jednej przyczyny bo podświadomie wiemy że jest ich wiele.
    > Obecnie long kowid to wszystko od sraczki po choroby psychiczne. Nie, to
    > rak nie działa - medycyna to nie nauka o jednej chorobie.

    Ja tam nie wiem, ale u mojego 12letniego syna, który kowid przeszedł w
    postaci kataru i trwał on zaledwie 3 dni (ART), rozpierd. mu kompletnie
    system odpornościowy i jak przez 12 lat na nic typu przeziębieniowego
    nie chorował to od czasu kowida łapie każde gówno.

    > Chuj wie czego się spodziewać jest biegunowo różne od naukowego
    > stwierdzenia faktu:P

    Na razie na fakty za wcześnie.

    --
    Marcin