  • Data: 2023-04-21 15:45:25
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2023 o 07:03, Shrek pisze:

    > Naprawdę wydaje ci się że pomysł zamknięcia siłowni gdzie gromadzą się
    > młodzi zdrowi i silni a zostawienia otwartych kościołów gdzie gromadzą
    > się emeryci który stanowią 90% ofiar to był pomysł naukowców nie polityków?

    Ok... korekta:
    Zapewne cały cywilizowany świat zgapił pomysły od "fachowców" z Polski,
    a nie odwrotnie...

    Pisałeś o p.o.premierze, więc założyłem, że inteligentny człowiek
    zrozumie, że odnosiłem się to twojej wypowiedzi, czyli do p.o.premiera w
    sensie fachowca, czyli "fachowca".
    Przepraszam, mój błąd.
    Pewnie nie muszę, ale na wszelki wypadek zaznaczę, że to był sarkazm.

    Innymi słowy: zapewne cały cywilizowany świat wolał rozjebać gospodarkę,
    bo zgapiał pomysły od naszych "fachowców", a nie odwrotnie...
    Bo cały cywilizowany świat, to sami debile - a chujtam, rozjebmy sobie
    gospodarki bez istotnego powodu - bo przecież nikt nie miał świadomości
    jak lokdałny wpłyną na gospodarkę... A szury miały rację.

    Nie, nie uważam, że pomysł zamknięcia siłowni, gdzie gromadzą się
    młodzi, zdrowi i silni, a zostawienia otwartych kościołów, gdzie
    gromadzą się emeryci, którzy stanowią 90% ofiar, to był pomysł
    naukowców, nie polityków.

    Od samego początku tłumaczę ci, że naukowcy nie są winni głupich
    pomysłów polityków. To oczywiste, że kościoły należało zamknąć.

    A szury miały rację.
    Piotr