  • Data: 2011-08-16 10:18:41
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 11:48:47 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczego Johan lub Krauze miałby się rzucać na hurtowy zakup
    > nieruchomości o cenach o połowę wyższych od rynkowych?

    Ale właśnie zerknij co podkreślone, napisane przez bzdreg :)
    Co chciał osiągnąć (napisać), to ja się domyślam, ale napisał co napisał -
    i do tego się przywaliłem ;)
    Ale zresztą i tak nie ma prawa być zapisu że ktoś wpada na pomysł i
    przychodzi i mówi mi "masz 150% wartości (nawet) rynkowej i spier...aj".
    Gdzie swoboda zawierania umów? i "święte prawo własności" ;)