  • Data: 2011-08-16 11:23:27
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 12:30:06 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Poprawnie napisał. W tym systemie chodzi właśnie o to, aby każdy sam
    > oceniał, ile jest warta jego nieruchomość i od tej kwoty płacił podatek.

    A to już mogą i zapewne będą - dwie różne wartości.
    Dla "właściciela" jego nieruchomość warta będzie np. 500 tysięcy.
    Ale już dla przywołanego johana - wyłożenie 750tysięcy nie będzie zbyt
    wielkim wydatkiem, i na to miejsce postawi sobie ...stację benzynową :)

    > Zauważ, że wprowadzenie możliwości wykupu za 150% zastąpi zupełnie
    > konieczność kontroli poprawności deklarowanych wartości,

    Deklarowana wartość a wartość RYNKOWA to zupełnie inne płaszczyzny.

    > W podatkach? Raczysz żartować.

    Nie mówimy teraz o podatkach, tylko o "masz tu 150% i spierdalaj z tej
    nieruchomości".