  • Data: 2011-08-16 14:13:28
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-16 14:58, Kamil pisze:

    > No to zdecyduj się w końcu czy samodzielne określenie wartości
    > nieruchomości = wartość rynkowa.

    > Od tej "zawyżonej wartości, opłacać podatek :))
    > I jak do tego podchodzić będą towarzystwa ubezpieczeniowe? :)

    Jak chcą ;)
    Przecież umowa ubezpieczenia, to umowa cywilnoprawna. Nic tu nie ma do
    rzeczy wartość rynkowa.
    Jeśli mam ochotę ubezpieczyć moje auto, 20-letnie cacko na 500k, to
    rozsądne TU mówi OK, ale składka roczna będzie wynosiła 50k, a jeśli
    auto "zniknie" w dziwnych okolicznościach, to TU zatrudni sobie prywatną
    policję, która sprawdzi, czy przypadkiem nie zrobiłem "myku".

    Coponiektóre "gwiazdy" ubezpieczają swoje cycki na podobne kwoty. Jak
    sobie wyobrażasz wycenę wartości rynkowej?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.