  • Data: 2011-08-16 12:58:57
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 14:24:00 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > I po to pozostawia mu się prawo do samodzielnego określenia wartości
    > nieruchomości, aby po przyjściu spekulanta dostał interesującą go cenę.

    No to zdecyduj się w końcu czy samodzielne określenie wartości
    nieruchomości = wartość rynkowa.

    > Nic nie stoi na przeszkodzie, aby mieszkanie o wartości 300 tysięcy,
    > wycenić na 500 tys. i

    Od tej "zawyżonej wartości, opłacać podatek :))
    I jak do tego podchodzić będą towarzystwa ubezpieczeniowe? :)
    Np. wypłaty z tytułu szkód będą wypłacać od DEKLAROWANEJ kwoty czy
    ....jakiejś innej jeszcze kwoty? ;)
    I jak można zrobić że mieszkanie WARTE (tak napisałeś) 300tysięcy - wycenić
    na 500tysięcy? ;)

    > Nie widzę w tym nic złego.

    To rozszerz horyzonty.
    Ci którzy "uruchamiali" KM także "sądzili że robią dobrze". I robili, ale
    wiadomo komu ;)

    > ^$%^&^R^&&*^R%^$R%^RFTGYUCT^&

    No trudno, nie moja wina że masz jakiś niekumaty newsreader ;)