  • Data: 2011-08-16 10:40:45
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 12:29:53 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A tego nie podważam.
    > Pytaniem jest wtedy jaki status ma taka *usługa* i pod który
    > podatek podlega, wersja z "uznaniem za przechowanie" jest tylko jedną do
    > wyboru

    Pod żadną. Podobnie jak np. pisanie na grupy nie jest żadnego rodzaju
    usługą. Albo przeprowadzenie niewidomego przez skrzyżowanie. Albo
    poniesienie staruszce ciężkiej torby z zakupami. Albo ustąpienie
    dziadkowi miejsca w tramwaju. Albo rozmienienie dyszki na drobne w
    kolejce do kasy.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl