  • Data: 2011-08-12 21:56:59
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W poście obok pisałem - to, że US *może* i *lubi* się przyczepić,
    > nie znaczy, że zawsze *chce* zrobić sobie obraz "złego urzędu"
    > w mediach.

    Zapewniam, ze zaraz bym polecial z tym do mediow :)
    Ze mnie przesladuja za opieke nad chorą kobietą.

    > A ta wersja tak by się mogła skończyć.
    > Więc z przezorności pewnie US by udał (nawet, jakby kontrolował
    > konto) że "nie zauważył".
    > No, CHYBA, że wzorem wiadomego piekarza być ZMUSIŁ ich do zajęcia
    > stanowiska ;)

    Z piekarzem to byla inna sprawa. Napisalem o tym w innej wypowiedzi.

    > Trudno (poza KRiO, patrz niżej) znaleźć podstawy do nieopodatkowania.

    No wlasnie to jest popieprzone. Powinno sie szukac PODSTAWO DO
    OPODATKOWANIA, a nie do NIEOPODATNOWANIA.
    A u nas jest tak, ze jak tylko kichniesz, od razu szukaja podstaw do
    nieopodatkowania.
    A poniewaz nie ma przepisu, ze kichanie nie podlego podatkom, wiec dowalaja
    podatek.