  • Data: 2011-08-13 08:37:28
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (12.08.2011 22:42), Ajgor wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > A jesli nawet nigdzie nie ma, to znaczy ze to jest OK?

    W zależności od tego co rozumiemy pod pojęciem "OK".... jeżeli mamy na
    myśli "optymalnie" to tak, jest OK.

    > Po za tym... Jesli nie ma domniemania niewinnosci,
    > to dlaczego jest DOMNIEMANIE WINY?
    > Obywatel wchodzi do urzedu skarbowego, i od razu od progu jest winny,
    > dopuki nie udowodni, ze jednak nie.
    > I teraz ja moge spytac: a jak ja mam udowodnic moja niewinnosc?
    > dlaczego to JA mam latac za papierami, zeby udowodnic jakiemus durnemu
    > urzedasowi,

    Dlatego, że w znakomitej większości przypadków ty masz możliwość
    posiadać dokumenty na to że było tak jak mówisz.

    Zaś w znakomitej większości przypadków, urząd nie ma możliwości
    posiadania dokumentów na to że jest inaczej jak mówisz.

    Naturalne wobec mnie jest to, że mam coś w rodzaju domniemania winy.
    Choć w zasadzie należałoby stwierdzić "domniemanie mijania się z prawdą".

    p. m.