  • Data: 2011-08-13 09:01:33
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Aug 2011, Animka wrote:

    > Jaki US. To nie jest pewnie firmowe konto tylko konto osobiste
    > i może sobie z niego płacić/robić przelewy komu chce i za co chce.

    Mylisz ze sobą dwie rzeczy: to, że jest BARDZO TRUDNO udowodnić
    pewne czynności (bo US musi *najpierw* mieć podstawy do żądania
    okazania transakcji na rachunku osobistym, nim się przyczepi),
    z tym że coś WOLNO robić bądź że to coś nie podlega podatkowi :>

    > Jakaś bezpieka teraz rządzi?

    Nie, Wysoki Sejm, Wysoki Senat i prezydent.
    I to oni podpisują takie ustawy jakie podpisują.
    Każdy może sobie przeczytać, Ty też.

    pzdr, Gotfryd