  • Data: 2011-08-13 13:14:01
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości

    > A to akurat jest jedyna informacja która mniej więcej pokrywa się
    > we wszystkich źródłach ;)

    Zapewniam, ze tak. Pozniej byl tam sklep spozywczy, ale jakos im nie szlo,
    wiec tez zniknal,
    a ostatnio o ile sie nie myle (nie przechodzilem tamtedy ostatnio) powstal
    tam sklep ze sprzetem ortopedycznym.
    To znaczy czasem tamtedy chodze, ale jakos nie zwrocilem uwagi, cot am teraz
    jest :)

    > Pic w tym, że te FORMALNE ustalenia PRZYZNAJĄ, że za "uznane
    > za udowodnione" wydanie pieczywa "dla biednych" US *MUSIAŁ*
    > przywalić VATem z karnymi odsetkami.
    > Bo takie mamy prawo.

    A czy to samo prawo nie zezwala na odliczenie sobie darowizny od podatku?:)
    Czyli czy nie mogl tego chleba sobie odliczac?

    > Nieuważnie czytasz :), naprawdę.

    Czytam uważnie. To, co napisałem wyżej to był sarkazm. Po prostu uważam cale
    te przepisy za wielki diotyzm, skonstruowany tylko
    w jednym celu: ograbic obywatela doslownie ze wszystkiego na kazdym kroku. I
    jeszcze pol biedy by byl, gdyby ta zagrabiona kasa szla na prawde na drogi,
    sluzbe zdrowia itd, a nie z kolei grabiona ze skarbu panstwa do prywatnych
    kieszeni przy pomocy prezesow, dyrektorow itd.
    Jest to wyraz wrogosci panstwa wobec obywateli, i juz za samo to WSZYSCY
    poslowie, senatorowie,
    ministrowie itd... z ostatnich 21 lat powinni stanac przed
    trybunalem stanu, a nawet specjalnie dla nich powinna byc przywrocona kara
    smierci.

    > Wyglądasz na zdziwionego ;)

    Prawde mowiac nie dziwi mnie stan faktyczny. Dziwi mnie, ze nikt nie robi
    nic, zeby to zmienic.
    Nie mowie tu o rzadzacych, bo wiadomo, ze im taki stan rzeczy jest na reke.
    Ale ludzie... Jak dla mnie, to powinien sie powtorzyc rok 1914. Rewolucja.
    Rzecz w tym, ze jeszcze nigdy rewolucja nie poprawila sytuacji, a jedynie
    zmienialy sie kieszenie, w ktorych ladowaly pieniadze.