    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Date: Fri, 12 Aug 2011 22:42:00 +0200

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Bla bla bla. Pokaż mi gdzie system jest znacząco inny, gdzie masz
    > domniemanie niewinności w styku z urzędem skarbowym.

    A jesli nawet nigdzie nie ma, to znaczy ze to jest OK?
    Po za tym... Jesli nie ma domniemania niewinnosci,
    to dlaczego jest DOMNIEMANIE WINY?
    Obywatel wchodzi do urzedu skarbowego, i od razu od progu jest winny,
    dopuki nie udowodni, ze jednak nie.
    I teraz ja moge spytac: a jak ja mam udowodnic moja niewinnosc?
    dlaczego to JA mam latac za papierami, zeby udowodnic jakiemus durnemu
    urzedasowi,
    ze nie jestem wielbladem? Chce wiedziec, czy jestem winny? Niech on lata.
    Po za tym chyba wszyscy znamy mase przypadkow, gdzie domniemanie winy
    zniszczylo ludziom
    zycie, firmy itp. Chociazby Roman Kluska. Oskarzony o falszerstwa podatkowe.
    W koncu sie okazalo, ze
    nieslusznie. Tyle, ze firma juz zniknela, i nie ma szans na jej odtworzenie.
    Tak ma wygladac sprawiedliwosc?
    Dlaczego urzad skarbowy nie odtworzyl mu tego, co mu zniszczyl? Dlaczego
    urzednicy, ktorzy podpisywali decyzje
    w jego sprawie nie siedza w wiezieniu? Jak podatnik winny, to do wiezienia,
    albo na bruk. A jak US winny, to co? NIC.
    Zero odpowiedzialnosci. I to mnie wlasnie wkurza. Te pieprzone swiete krowy
    sa nietykalne jak mafia sycylijska,
    chocby nie wiem, co zrobili. Uwazam, ze jak ktos poniosl straty przez
    falszywe oskarzenia, to pozniej US powinien mu odtworzyc majatek
    CO DO JEDNEJ SRUBKI. Jesli firma padla przez zle decyzje, to US powinien
    odtworzyc ta firme DOKLADNIE w takim stanie, w jakim by byla,
    gdyby nie oskarzenia, a urzednicy powinni siedziec w wiezieniu. Jak by tak
    bylo, to urzedas sto razy by sprawdzil, czy ma racje, zanim by wydal jakas
    decyzje.