eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Mon, 21 Nov 2011 23:44:14 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 25
    Message-ID: <jaek7h$avb$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaegjf$8kb$1@news.task.gda.pl>
    <4ecac726$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-69-90.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1321915441 11243 78.8.69.90 (21 Nov 2011 22:44:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Nov 2011 22:44:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 111121-0, 2011-11-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 111121-0, 2011-11-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691950
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "gacek" napisał w wiadomości
    news:jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl...

    > Co mają zrobić ze sprzętem jak go rozpakujesz i powiesz: eeee, taki
    > niebieski, nie biorę?

    A co go to obchodzi? Czy ktoś w ogóle jeszcze pamięta naczelne hasło handlu:

    "Klient nasz pan"?

    A co, jeśli on zapłaci, po zapłaceniu rozpakuje, i się okaże, że dostał w
    ogóle co innego,
    niż zamawiał, a oni odmówią przyjęcia zwrotu? I oczywiście znajdzie się
    usłużny prawnik, który ZINTERPRETUJE jakiś zapis, że mają do tego prawo?
    Kupowanie kota w worku ma być obowiązkiem kupującego? Niby dlaczego? ZAWSZE
    masz prawo obejżeć towar przed kupnem.
    Płacisz za zawartość, a nie za opakowanie.

    > Prawda jest taka, że sklep musi wyważyć usłużność wobec klienta i
    > zarabianie.

    Bzdura.
    Jeśli sklep nie potrafi zrobić dobrze klientowi, to niech bankrutuje.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1