eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
  • Data: 2011-11-22 04:23:51
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-11-22 05:18, spp wrote:
    > W dniu 2011-11-22 05:16, gacek pisze:
    >
    >>>> To pierwsze pytanie jest o tyle istotne, bo je?li tak to mozesz taki
    >>>> produkt
    >>>> normalnie zwr?ci?. Miejsce czy spos?b odbioru nie ma znaczenia.
    >>>> Kupi?em poza
    >>>> siedzib? czy punktem handlowym firmy i to si? liczy.
    >>>
    >>> Nawet w przypadku zakupu poza lokalem sprzedawcy w przypadku towarów na
    >>> specjalne zamówienie klienta można odmówić jego przyjęcia w ustawowym
    >>> 10-cio dniowym terminie.
    >>
    >> Telefon wyprodukowany w milionach sztuk to nie towar na specjalne
    >> zamówienie.
    >
    > Dla producenta.
    >
    > Dla sprzedawcy (i klienta) jest to jedyny egzemplarz - ten, sprowadzony
    > właśnie dla klienta na jego żądanie.

    No i?

    Przeczytaj ustawę. Chyba nie twierdzisz, że wpisanie w zamówieniu modelu
    telefonu ("sony nokia 4s") wyczerpuje 10.3.4?

    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1