  • Data: 2016-06-02 19:30:51
    Temat: Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nipp34$4gf$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-06-02 o 18:55, Piotrek pisze:
> [...]

    Byc moze normalnie - nie mamy pana pieniedzy i co pan nam zrobi :-)
    A poza tym jestemy spolka zadluzona.
    P.S. Polskie MM chyba dzialaja jako franczyza - kazdy sklep osobna
    firma.

    >Czemu nie zadałeś sobie trudu choć pobieżnego spojrzenia na warunki?
    >1. Zakupy trzeba zrobić do niedzieli
    >2. Prawdopodobieństwo wejścia PL do półfinału jest niewielkie, ale
    >mierzalne
    >3. Ryzyko takie można ubezpieczyć
    >4. Ergo ad 3. MM nic nie ryzykuje, bo mogło się od tego ubezpieczyć

    Mogla, ale ubezpieczenia przeciez kosztuja.
    A skoro ryzyko male - to po co wyrzucac pieniadze :-)

    I na takie cuda, to nie wiem czy Ci sie uda ubezpieczyc - bo
    ubezpieczyciel powie ze nie prowadzi, albo ze potrzebuje miesiaca na
    zastanowienie.
    Predzej pojsc do jakiegos bookmachera i postawic grubsza gotowke ...

    Ja bym tam raczej pomyslal o ad 1 - termin krotki, niezbedna
    rejestracja, moze po prostu mala kwote ryzykuja, najwyzej wyplaca z
    zysku.

    Mozna tez podobna akcje w wielu krajach zrobic - wszystkie do
    polfinalu na pewno nie wejda :-)

    J.

    --
    Liwiusz