  • Data: 2007-12-14 00:50:29
    Temat: Re: Zakup drukarki - kompletność urządzenia
    Od: "Andy" <g...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <n...@p...pl>
    > Nie jest prawda, jakoby. Czasem producenci sprzedaja te same drukarki w
    > dwoch roznych wersjach. Drozsza zawiera kabel PC<->printer i mat.
    > eksploatacyjne (toner, pojemnik z tuszem, cokolwiek), a tansza zawiera
    > sama
    > drukarke, zasilacz i oprogramowanie na CD.
    >
    > Kartridż to materiał eksploatacyjny.

    Wyjatkowo ciekawe. Tak mniej wiecej od 25 lat zajmuje sie komputerami. I nie
    zdazylo mi sie kupic nowej drukarki niekompletnej. Nawet jezeli toner, albo
    tusze nie sa 100% zgodne wielkoscia ze standartowymi patronami, to zawsze sa
    jako element podstawowy drukarki. Jesli ktos probuje wcisnac drukarke
    laserowa bez bebna drukujacego, argumentujac, ze jest na stale polaczony z
    tonerem, to jest bardzo niepowazny nie informujac o tym kupujacego. Samochod
    kupujecie tez np. bez hamulcow ? To tez element, ktory sie zuzywa.

    Andy