  • Data: 2007-12-14 09:03:55
    Temat: Re: Zakup drukarki - kompletność urządzenia
    Od: Michał Trych <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Elert pisze:
    > Witam!
    >
    > Dnia 22-11-2007 kupiłem na allegro drukarkę, aukcja była opisana w następujący
    > sposób:
    > &#8222;Witam na mojej aukcji!! Przedmiotem aukcji jest drukarka laserowa mono
    > Samsung ML-2010P Drukarka bardzo mało używana, w 100 % sprawna, stan idealny,
    > posiada gwarancję do 17-04-2009r.&#8221;. Dalej był jedynie opis techniczny
    parametrów.
    > Gdy otrzymałem drukarkę, okazało się, iż drukarka nie posiada cartridge&#8217;a ani
    > kabla komunikacyjnego, i co mniej ważne osłonki na papier. Nie drukowała, z
> [...]

    Jakbys wczesniej o to zapytal , to by CI ktos poradzil zeby ja odeslac,
    bo o ile sie nie myle, kupujac przez internet mozesz odeslac bez podania
    przyczyny.
    Opinie sa podzielone, ale wg mnie to poprostu cwaniak, ktory liczyl na
    to ze ktos o to nie zapyta a tlumaczenie po kupnie bedzie takie a nie
    inne, teraz nic nie zrobisz, ale wczesniej mogles ja odeslac. Domyslam
    sie ze jak doliczysz cardgridge to cena juz nie bedzie atrakcyjna..
    pozdrawiam
    Michał