eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z
    Das Onet]
    <uv3muc$4fm$2$Shrek@news.chmurka.net> <Q8lRN.36972$Lw2.2869@fx11.ams1>
    <uv565n$hng$3$Shrek@news.chmurka.net> <YaxRN.91193$au2.33486@fx12.ams1>
    <uv6diq$kfb$1$Shrek@news.chmurka.net> <ycGRN.31555$T%2.4573@fx08.ams1>
    <uv7ot6$re1$1$Shrek@news.chmurka.net> <WHQRN.43591$Lw2.21546@fx11.ams1>
    <uv96p5$49n$1$Shrek@news.chmurka.net> <eF8SN.452157$7uxe.499@fx09.ams1>
    <uvbmnu$cq1$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <XYmSN.452168$7uxe.440095@fx09.ams1>
    <uvdboa$s17$1$Shrek@news.chmurka.net> <u1rSN.21317$RQ2.4110@fx01.ams1>
    <uvdr07$s17$3$Shrek@news.chmurka.net> <bhvSN.70791$kt2.36392@fx13.ams1>
    <uve2c0$c4c$1$Shrek@news.chmurka.net> <7NwSN.21614$RQ2.10575@fx01.ams1>
    <uve666$c4c$4$Shrek@news.chmurka.net> <vTHSN.726$szn3.98@fx07.ams1>
    <uvft6t$aa9$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 15 Apr 2024 01:02:17 GMT

    On 2024-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No tak.

    Czyli podsumowując, rozmawiamy o znaczeniu słowa Murzyn, gdzie Ty
    twierdzisz, że to rasa, a ja, że określenie koloru skóry. Odrzucasz
    znaczenie podane przez pwn, zbiezne z tym co podałem, za to uznajesz, że
    rasa, bo jakieś randomowe strony linkujace do innych randomowych stron
    gdzie Murzyn był wymieniony w kontekscie historycznym jako rasa.
    Raaaaaaaaaaaaaajt.

    > Dlatego, że to jest zaburzeniem. Jak komuś nie rowinęla sie konczyna,
    > oko czy inny narząd to jest to zburzenie rozwoju.

    Szara tęczówka oka nie jest zaburzeniem.

    > Zaraz się zaczenie;) W mojej ocenie tak. Z tym że ja nie mam pierdolca
    > na punkcje stygmatyzacji i nie każde zaburzenie nie jest dla mnie
    > dsykryminujące ani stygmatyzujące. Ot - ktoś ma jedną nogę którtszą - no
    > zaburzenie rozwoju - no i co z tego - przecież w niczym go nie
    > stygmatyzuję - to prostu nazywam zjawisko zgodnie ze stanem faktyczny.

    Stygmatyzacja nie wynika z samej róznicy a kontekstu, a konkretnie z
    wrażliwości społecznej tematu. Jak masz nogę jedną krótszą to wszyscy
    mają to w dupie (pomijając, że druga masz wtedy dłuższą). Jak nazwiesz
    zaburzeniem coś, co banda zakompleksionych sebów, używa jako pretekstu
    aby się dowartościować kosztem takiej osoby, to jest problem. Coś
    takiego w przypadku osób niebinarnych jest faktem. A jako, że tak po
    prawdzie nie ma żadnego przekonywującego powodu aby to nazywac
    zaburzeniem, to robi się trochę dziwnie jesli chcesz to tak nazywać np.
    publicznie.

    > PS - jak to zupełnie normalne i niczym nie różni się od ogółu ludzi to
    > nie oddaję kartę do parkowania na miejscach dla niepełnosprawnych:P

    Przywileje, ograniczenia, mogą wynikać z cech, które nie są
    zaburzeniami. Próbowałeś robić sobie badanie wymazu z pochwy, jak się na
    to zapatrywał NFZ w kwestii refundacji, i czy to wynikało z faktu, że
    brak pochwy u Ciebie jest zaburzeniem?

    > Ale bym tego nie porównywał. Orientacja dotyczy raczej nauk
    > psychologicznych - a więc mało ścisłych. Płeć to nauka biologiczna - ne
    > róbmy tam kurwy z logiki, bo zaraz się okaże że oprócz ptaków mamy
    > kolejną gromadę pingwinów i kur, bo co to za ptak co nie lata.

    MZ jest to ścisle powiązane. Masz fiuta ale nie podniecają Cię kobiety i
    cała biologia idzie się paść bo jak rozumiem biologia to dla Ciebie
    jedynie funkcje reprodukcyjne.

    > Ale to nie dlatego że ludzi wkurwiały granty przyznawane przez czarnka a
    > po prostu pis przegrał wybory. BTW - zapewne wiele się nie zmieniło - te
    > granty co zostały przyznane zostały, kontrowersje dotyczyły głównie
    > programu willa plus. Poza tym w Polsce najbardziel liczą sie granty
    > unijne, więc nie tak prosto:P

    Tak czy siak jest link między tym na kogo głosują a tym jakie tematy są
    finansowane.

    --
    Marcin