    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Date: Thu, 16 Feb 2006 19:36:53 +0100
    <dso2r6$bhu$1@atlantis.news.tpi.pl> <dso4q9$nld$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <a...@4...com>
    <dso7m6$hei$1@inews.gazeta.pl>
    <l...@4...com>
    <dsq82v$iop$1@atlantis.news.tpi.pl> <dsqvsa$md4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dss16i$1ksu$1@news.mm.pl> <dssbd4$oqu$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <dsumgg$h4u$1@news.mm.pl> <1exxpauy6fgmd$.1t0czz5xz1lz4.dlg@40tude.net>
    <dt0326$21ub$1@news.mm.pl> <1pd04ablpr9kt.oyvhv9uvgc4h$.dlg@40tude.net>
    <dt17mv$c7m$1@news.mm.pl> <dt1lgi$af3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dt27pb$gof$1@news.mm.pl> <dt2a98$kuj$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dt2b98$2ggh$1@news.mm.pl> <dt2e74$t8f$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dt2f32$1mln$1@news.mm.pl>

    Nixe napisał(a):
    > W wiadomości <news:dt2e74$t8f$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Masz rację. Z zasady nie podejmuję się kontynuacji dyskusji, gdy ktoś
    > zaczyna wysuwać absurdalne wnioski.
    Twoim zdaniem absurdalne, gdyż nie możesz ich obalić.

    > Nie podejmę się też tłumaczenia
    > podstawowych definicji pojęć komuś, kto nie ma nawet najmniejszej
    > ochoty, by je zrozumieć i zamiast zinterpretować je tak prosto, jak
    > pozwala na to zdrowy rozsądek, próbuje kombinować naokoło nie wiedzieć
    > właściwie w jakim celu. Wg Twojego toku myślenia_wszyscy_możemy nazywać
    > się mieszkańcami_wszystkich_miejsc, w których w danej chwili przebywamy.
    Dokładnie tak i nie jest to absurd. Nie wszystko, czego nie jesteś w
    stanie zrozumieć jest absurdem. Definicja podana przez Ciebie jest na
    tyle nieprecyzyjna, że pozwala na rozumienie takie jak przedstawiłem.
    To, że Ty pojmujesz ją w sposób ograniczający do pewnego podzbioru
    elementów spełniających jej kryteria, to już Twój problem.
    No cóż - filmy robi się teraz z dźwiękiem. Oczywiście masz prawo - jeśli
    lubisz - wyłączyć ten dźwięk i oglądać tylko obraz. Ale to nie znaczy,
    że każdy ma tak oglądać filmy.

    > BTW - czy jesteś w stanie wytłumaczyć mi różnicę między pojęciami:
    > "gość" a "mieszkaniec" wg Twojego sposobu interpretacji tych wyrażeń?

    Jasne, że tak (w skrócie oczywiście): gość, to mieszkaniec, tyle, że nie
    jest właścicielem zajmowanego mieszkania i zajmuje je zazwyczaj na
    krótko, robiąc to za zgodą właściciela. W matematyce taka relacja nazywa
    się podzbiorem. :-)

    > Policja.
    > Pisałam, że znak ten postawiono w porozumieniu z Urzędem Miasta i
    > Komendą Policji.

    Domyślam się, że zarządca osiedla ma na tyle rozumu w głowie aby nie
    próbowac stawiania znaków "na własną rękę".
    Tyle, że to nie pierwszy w naszym kraju przypadek, gdy ktoś ustanawia
    przepisy nie mające możliwości realizacji. Ciekawi mnie jak oni to
    sankcjonują. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."