    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Date: Mon, 13 Feb 2006 16:57:33 +0100

    Artur Golanski napisał(a):

    > Własnie TO słowo miałem na myśli, bo rozwarzamy TEN przypadek, a nie
    > inne.

    > Nie sądzę. Parking jest dla mieszkańców i mieszkaniec może z niego
    > korzystać (czytaj: mieszkaniec zaparkował, choć niekoniecznie swój
    > pojazd.)
    Oczywiście, że może. Również wtedy gdy nie ma np. prawa jazdy a ma
    swojego kierowcę, bo dlaczego by nie? Parking jest dla niego. A poza tym
    nadal nie zdefiniowaliśmy pojęcia mieszkańca - czyli nie wiemy tak
    naprawdę kogo nie dotyczy zakaz.

    > Tak ja to rozumiem.
    Nie żartuj ;-) A niby dlaczego? Jako mieszkaniec ma prawo korzystać z
    tego parkingu i już. A czy on osobiście prowadzi, czy np. jego
    wynajmowany kierowca to już jest bez znaczenia.
    Zauważ, że "nie dotyczy inwalidów" nie oznacza, że nie dotyczy tylko
    tych pojazdów, które są prowadzone przez inwalidów. Inwalida może w
    ogóle nie być w stanie prowadzić i mieć swojego kierowcę.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."